Första "skoldagen"

Hej på er igen! Tänkte att jag skulle blogga varje dag om vad som händer här! Hoppas att jag hinner det. Nu ska jag försöka skriva så snabbt som möjligt för några polare har övertalat mig om att vi ska springa upp för ett berg (?) så det är bara på med träningskläderna :D
 
Idag började den första riktiga skoldagen. Inte så tuff skola egentligen. Vi lär oss lite geografi, hur man lever i amerika o.s.v :) Vi har delats upp i grupper också man kan säga att vi är klasser, som man har i sverige. Och idag fick vi reda på ledarnas "Harry Potter-system" :D Riktigt kul. Vi samlar poäng om vi gör något bra :D Jag och Fabian satt på lunchen och smörade lite för några ledare och vi är de första som dragit in två poäng till vår grupp :D MEN det bästa är att den klass som får mest poäng får åka på en utflykt till Ben&Jerrys factory här i Vermont :D Så alla klasser är riktigt taggade på att vinna.
 
Ikväll är det någon sorts dans som alla ska delta i. Kallas EF-dansen tror jag... jag älskar ju verkligen att dansa...
 
Nu ska jag ut och springa med de jävlarna som övertalade mig... :D
Idag har jag tyvärr inga bilder för kameran har legat på rummet. Det har regnat hela dagen :/
Pussar!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0